עו"ד ספי זינגר החל לכהן כיו"ר רשות ניירות ערך

צבי טסלר No Comments on עו"ד ספי זינגר החל לכהן כיו"ר רשות ניירות ערך

עו"ד יוסף (ספי) זינגר החל היום את כהונתו כיו"ר רשות ניירות ערך. בטקס שנערך במעמד שר האוצר ומנכ״ל המשרד אמר זינגר: " בכוונתי לפעול יחד עם מנהלי ועובדי הרשות המעולים בכדי להניע מהלכים שיסייעו להמשך קידום ולפיתוח שוק ההון והכלכלה בישראל"

סמוטריץ' זינגר
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המסר שבגללו הניה שוחט עזבה את התור ללחמניות החמות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רשות ניירות ערך מודיעה כי עו"ד יוסף (ספי) זינגר החל היום, 27 באוגוסט 2023, את כהונתו כיו"ר רשות ניירות ערך. עו"ד זינגר מונה לתפקיד בידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואושר בידי ועדת המינויים. עו"ד זינגר מחליף את גב' ענת גואטה שסיימה את תפקידה בחודש אפריל האחרון.

שר האוצר, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' בירך את עו"ד זינגר ואמר: "עו"ד ספי זינגר הוא איש מקצוע ואין לי ספק כי הניסיון, הכישורים והרוח שהוא נושא אתו יסייעו לרשות לניירות ערך להמשיך להיות אחד הגופים החזקים והחשובים בכלכלת ישראל. אנו מחויבים לפיתוח ושכלול שוק ההון, יצירת מכשירים פיננסיים חדשים לתמיכה בענפי המשק השונים, חיזוק והעצמת הבורסה, צמצום והאחדת רגולציה ועוד ואני בטוח כי עו"ד זינגר יוביל את התהליכים הללו בתבונה ובהצלחה".

סמוטריץ' הוסיף ואמר כי "ישנם לא מעט אתגרים העומדים לפתחנו, במיוחד באקלים הכלכלי הבינלאומי. הכלכלה הישראלית איתנה וחזקה והצטרפותו של עו"ד ספי זינגר תסייע לנו לצלוח אותם, יחד עם השותפים הנוספים לניווט ספינת הכלכלה הישראלית".

מנכ״ל משרד האוצר, מר שלומי הייזלר בירך אף הוא את עו"ד זינגר באומרו: ״ספי זינגר נכנס היום לכהן באחד התפקידים המשפיעים ביותר בכלכלת ישראל. בטוחני כי רשות ניירות ערך בהובלתו צפויה להוביל בשנים הקרובות מספר מהלכים חשובים המבוססים על המשך קידום התחרות במשק ושמירה על האינטרס הציבורי. אין לי ספק כי כניסתו של ספי תחזק את שיתוף הפעולה הפורה בין רשות ניירות ערך ומשרד האוצר ותביא לקידום מהלכים חשובים לכלכלת ישראל".

יו"ר רשות ניירות ערך הנכנס, עו"ד זינגר, אמר במהלך הטקס שנערך: "אני מבקש להודות לשר האוצר על האמון והבחירה בי לתפקיד. אבקש להודות גם לקודמתי בתפקיד גב' ענת גואטה על העבודה המצוינת שהובילה לחיזוקו ופיתוחו של שוק ההון הישראלי. שוק ההון הוא מנוע צמיחה מרכזי לכלכלה בישראל. במהלך כהונתי כיו"ר רשות ניירות ערך, בכוונתי לפעול יחד עם מנהלי ועובדי הרשות המעולים בכדי להניע מהלכים שיסייעו להמשך קידום ולפיתוח שוק ההון והכלכלה בישראל לצד שמירה על האינטרס של ציבור המשקיעים, המשך פיקוח יעיל על הגופים המפוקחים ואכיפה כנגד מפירי החוק״.

זינגר הדגיש כי ״לצד תפקידיה המסורתיים של הרשות כמפקחת על השקעות בניירות ערך ועל השחקנים בשוק זה, קיבלה הרשות בשנים האחרונות אחריות נוספת חשובה – הפיקוח על תחום הפינטק ובמיוחד על שירותי המידע הפיננסי ושירותי תשלום. אלו תחומי אחריות מרכזיים לכלכלה הישראלית, לקידום התחרות ולמאבק ביוקר המחיה. בניגוד לתחומי האחריות האחרים של הרשות, בנושאים אלו אנו הולכים לא אחת בארץ לא זרועה ובשדות לא חרושים, שמחייבים הליכה זהירה ומדודה. עלינו להבטיח רגולציה איכותית שתבטיח את ענייניו של הציבור, אך מאידך גם להישמר מרגולציה עודפת שתקשה על התפתחותו ועל גדילתו של תחום חשוב זה בישראל. כך בכל תחומי האחריות של הרשות אך במיוחד בתחום הפינטק שנמצא בשלבי התפתחות ראשוניים עדיין. בפנינו אתגרים רבים לא קלים אך אני סמוך ובטוח שבעבודה משותפת נוכל להם".



0 תגובות